با مصرف مداوم شکلات نانی برای همیشه با سرطان خداحافظی کنید!

شکلات نانی سرشار از قندهای افزوده است و ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی و برخی سرطان‌ها را افزایش دهد. با این حال، تحقیقات قطعی نیست.

شیر شکلات مواد مغذی مهمی مانند کلسیم، پروتئین و ویتامین D را فراهم می کند که ممکن است برای سلامتی مفید باشد.

با این حال، کالری و قند افزوده بالایی دارد که می تواند به افزایش وزن کمک کند و ممکن است خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن را افزایش دهد.

مصرف شیر شکلات در کودکان باید به دقت کنترل شود. مصرف بیش از حد می تواند به چاقی، پوسیدگی و سایر مشکلات سلامتی در کودکان کمک کند.

اگرچه شیر شکلات یک نوشیدنی خوشمزه است، اما باید آن را بیشتر به عنوان یک دسر در نظر گرفت تا یک نوشیدنی برای کودکان و بزرگسالان.

شکلات
شیر شکلات کالری و قند افزوده بالایی دارد و باید در حد اعتدال مصرف شود.

خط پایین
شیر شکلات همان مواد مغذی شیر گاو را ارائه می‌کند، اما مقدار زیادی شکر اضافه دارد.

این نوشیدنی ممکن است فوایدی برای ماهیچه‌ها و استخوان‌های شما داشته باشد – اما همچنین ممکن است به دلیل محتوای قندی که دارد باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی در بزرگسالان و چاقی در کودکان شود.

بنابراین، بهتر است از شیر شکلات در حد اعتدال به عنوان یک درمان گاه به گاه به جای مصرف روزانه استفاده شود.

2. شکلات سفید:

شکلات سفید بیشتر از کره کاکائو، شکر و سایر مواد جامد شیر تشکیل شده است. رنگ آنها زرد یا عاج است و اصلاً حاوی مواد جامد کاکائو نیست.

از روغن نباتی تهیه شده و همراه با طعم آن بوی کاکائو نیز دارد.

شکلات سفید بیشتر برای فراستینگ و سایر مصارف تزئینی روی کلوچه ها و نان ها استفاده می شود.

اگر می خواهید شکلات را جایگزین آن کنید، شکلات سفید برای شما مناسب است. آنها واقعاً به عنوان شکلات پذیرفته نمی شوند، با این تفاوت که به نظر می رسد یکی باشد.