گلدان پلاستیکی رنگی که انرژی خورشیدی را در خود ذخیره سازی می کند

گلدان پلاستیکی رنگی تراکوتا احساس تابستانی می دهند، اما به دلیل متخلخل بودن، در تابستان خیلی سریعتر خشک می شوند.

توصیه می شود به دنبال گلدان های سفالی مقاوم در برابر سرما باشید تا در بیرون ترک نخورند، اگرچه این اقدام در بخش بزرگی از محور مدیترانه چندان مهم نیست زیرا از آب و هوای بسیار معتدلی برخوردار است.

سنگ مصنوعی بادوام و مقاوم در برابر یخ زدگی است که آن را برای کاشت های طولانی ایده آل می کند.

Encarna Segura از Artespuña، تولید کننده عناصر سنگی تزئینی، به ما می گوید که روند فعلی با تقاضا برای مدل های تزئینی ساده مشخص شده است، در حالی که مدل های روستایی با تقلید از مواد طبیعی و سنگ ها در نوسان کامل هستند.

تجاری ترین اقدامات برای کاشت سنگ هنوز 100 و 80 سانتی متر طول و در گلدان های دایره ای، قطر بین 40 تا 60 سانتی متر است. جا برای فیگورهای گلدان گل نیز وجود دارد، به خصوص اگر انیمیشنی از حیوانات در موقعیت های مختلف باشد.

گلدان پلاستیکی رنگی

در مورد رنگ های مورد تقاضا، رنگ های اخری، قهوه ای، سبز و البته سیاه و سفید هستند که یک کلاسیک واقعی هستند.

آبکاری ها خط خاصی هستند که عمدتاً با هدف دکوراسیون داخلی طراحی شده اند و برخی از آنها را می توان در کارهایی که برای دسترسی به خانه ها، تراس ها، لابی ها، اجتناب از رطوبت و کارهای زهکشی برنامه ریزی شده است، تعبیه کرد.

هیدروپلنترها در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه می شوند به طوری که به راحتی می توان آنها را به صورت هماهنگ در هر محیط یا دکوراسیونی ترکیب کرد.

اکثر آنها دارای چرخ های اختیاری هستند و شکل آبیاری راحت آنها از ریختن یک قطره آب جلوگیری می کند.

علاوه بر تنوع در اندازه و شکل، برخی از مدل ها به دلیل مقاومت فوق العاده ای که در برابر محیط های بیرونی دارند، برای دکوراسیون بیرونی شهرها (سایبان ها) مناسب هستند.